LET'S MAKE FUN, NOT WAR
0
Кто то

Mi nik - opaaaaaaaa. Mi id - C3D48052110211C29

Recommended Posts

Good afternoon developers.A few days ago I was banned for cheats and I won't make excuses that I didn't play them, I really played with aim, played for the first time in half a year. do you want to know why? First of all, I wanted to try what it's like to play with aim. secondly, I burned out that aim killed me with all the ress. of course, this does not absolve me of responsibility for what I did, I acted badly and low, I have always been for fair play, I played honestly and was for justice. but I took the wrong path, which I already had time to regret :). I'm not a schoolboy who doesn't keep his word, I'm an adult enough young man and I give you my boy's word that I won't even dare to think about the word aim anymore, I'll never play with them again, no matter what happens. I fully justify my guilt and have repented of what I did . I promise you that I won't break my word, I understand that you probably won't believe me, but if you give me one last chance, I assure you that I won't let you down and I will never play cheats. I hope you will understand me developers! Not everyone deserves 2 chances, but I am one of those who deserved it. even if you don't unban, I'll understand everything, it's my own fault that I got into this situation. Thank you for earlier and good luck to you!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Кто то said:

Boa tarde desenvolvedores. Há alguns dias fui banido por cheats e não vou dar desculpas que não os joguei, joguei mesmo com pontaria, joguei pela primeira vez em meio ano. Você quer saber por que? Em primeiro lugar, queria experimentar como é jogar com pontaria. em segundo lugar, queimei aquela pontaria me matou com toda a ress. claro, isso não me isenta da responsabilidade pelo que fiz, agi mal e baixo, sempre fui pelo fair play, joguei honestamente e fui pela justiça. mas tomei o caminho errado, do qual já tive tempo de me arrepender :). Não sou um colegial que não cumpre a palavra, sou um jovem adulto o suficiente e dou-lhe a minha palavra de menino que não vou nem ousar mais pensar na palavra pontaria, nunca mais vou brincar com novamente, não importa o que aconteça. Justifico plenamente minha culpa e me arrependi do que fiz. Eu prometo a você que não vou quebrar minha palavra, entendo que você provavelmente não vai acreditar em mim, mas se você me der uma última chance, garanto que não vou decepcioná-lo e nunca vou jogar cheats. Espero que vocês me entendam desenvolvedores! Nem todo mundo merece 2 chances, mas eu sou um dos que mereciam. mesmo se você não desbanir, eu vou entender tudo, é minha culpa que eu entrei nessa situação. Obrigado por mais cedo e boa sorte para você! mas eu sou um dos que mereciam. mesmo se você não desbanir, eu vou entender tudo, é minha culpa que eu entrei nessa situação. Obrigado por mais cedo e boa sorte para você! mas eu sou um dos que mereciam. mesmo se você não desbanir, eu vou entender tudo, é minha culpa que eu entrei nessa situação. Obrigado por mais cedo e boa sorte para você!

 

Primeiramente, você não será desbanido.

Segundo, você não será desbanido.

Terceiro, sabe porque você não será desbanido? Porque você sabia que era errado jogar com cheats, e ao invés de reportar os hackers, preferiu usá-lo. Então não encha a porra do saco dos desenvolvedores.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0