LET'S MAKE FUN, NOT WAR
0
Cheze43

Break it up

Recommended Posts

Hello, I want to apply for an appeal, I would like to unban my account, I admit my guilt, I used third-party software, but for my protection + everything was with the same software, I did not understand how it works, but I gradually understood, and I gave resistance to 3 cheaters (nickname Grisha gay fu Frozes 777 Sosiska)

 

 

 

ID: BEA4D0F69C2D0A23

 

 

 

Nickname: Chezee43

 

 

 

(I can drop a screenshot of the ban)

 

 

 

I hope you will accept the appeal, as this is my main account on which I played from 0.3.10, but I also once played under a different nickname when there was only a guest login.

 

 

 

Good luck with game development!

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, Cheze43 said:

Olá, quero entrar com recurso, gostaria de desbanir minha conta, admito minha culpa, usei software de terceiros, mas para minha proteção + tudo estava com o mesmo software, não entendi como funciona, mas aos poucos entendi e resisti a 3 trapaceiros (apelido Grisha gay fu Frozes 777 Sosiska)

 

 

 

ID: BEA4D0F69C2D0A23

 

 

 

Apelido: Chezee43

 

 

 

(Posso deixar uma captura de tela da proibição)

 

 

 

Espero que você aceite o apelo, pois esta é minha conta principal na qual joguei desde 0.3.10, mas também joguei uma vez com um apelido diferente quando havia apenas um login de convidado.

 

 

 

Boa sorte com o desenvolvimento do jogo!

Primeiramente, você violou um dos códigos de conduta e termos do jogo.

Se você sabe que usar trapaça é proibido, porque ao invés de baixar e usar, não gravou os outros trapaceiros?

Portanto, sua conta não será desbanida. 

Caso retorne a spam aqui, você será banido do fórum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
42 минуты назад, ㅤㅤㅤ сказал:

Primeiramente, você violou um dos códigos de conduta e termos do jogo.

Se você sabe que usar trapaça é proibido, porque ao invés de baixar e usar, não gravou os outros trapaceiros?

Portanto, sua conta não será desbanida. 

Caso retorne a spam aqui, você será banido do fórum.

 

43 минуты назад, ㅤㅤㅤ сказал:

Primeiramente, você violou um dos códigos de conduta e termos do jogo.

Se você sabe que usar trapaça é proibido, porque ao invés de baixar e usar, não gravou os outros trapaceiros?

Portanto, sua conta não será desbanida. 

Caso retorne a spam aqui, você será banido do fórum.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Why didn't I send a complaint to them because you don't block them or you just don't see them or you don't care about them. When they read them, they don't ban me, and when I ban them, I just wanted to resist them, they don't download them, they buy them. I won't be anymore

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0