LET'S MAKE FUN, NOT WAR
6 6
Catsbit.Care

UPD iOS Authorization Issue

Recommended Posts

[EN] Dear Players,

Recently, we have encountered a significant number of hacker attacks and have been doing our utmost to keep our servers and the game operational.

Yesterday, to better protect the game, we initiated a migration process to a new developer account on the App Store to enhance our services. Unfortunately, an unexpected error occurred on Apple’s end during the migration, which temporarily blocked user accounts that were using Game Center for authentication.

We have been working tirelessly for the past 16 hours to resolve this issue. Rest assured, all your data is secure, and we are committed to recovering any lost data or items linked to your accounts. We will continue to provide regular updates about the issue until it is fully resolved.

This is a time when your understanding and support mean the most to us. The steps we are taking now will significantly improve the game and your overall experience. We have also prepared a series of exciting updates that will be rolled out in the coming months, so stay tuned!

Thank you for your patience and support.

 

[RU] Дорогие игроки,

На протяжении последних нескольких недель мы сталкивались с большим количеством хакерских атак и делали всё возможное, чтобы наши серверы и игра оставались в рабочем состоянии.

Вчера, чтобы обеспечить лучшую защиту игры, мы инициировали процесс миграции на новый аккаунт разработчика в App Store для повышения качества обслуживания. Однако во время миграции на стороне Apple произошла непредсказуемая ошибка, которая временно заблокировала аккаунты пользователей, использующих Game Center для авторизации.

Мы работаем над решением этой проблемы уже 16 часов без перерыва. Хотим заверить вас, что все ваши данные находятся в безопасности, и мы сделаем всё возможное для восстановления любых потерянных данных или предметов, связанных с вашими аккаунтами. Мы будем регулярно публиковать обновления о ситуации до полного её устранения.

Сейчас нам как никогда важны ваше понимание и поддержка. Шаги, которые мы предпринимаем, значительно улучшат игру и ваш пользовательский опыт. Мы также подготовили ряд захватывающих обновлений, которые будут выпущены в течение ближайших месяцев, так что оставайтесь с нами!

Спасибо за ваше терпение и поддержку.

  • Like 16
  • Thanks 6
  • Sad 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 минуту назад, Catsbit.Care сказал:

[ENG] Dear Players,

Recently, we have encountered a significant number of hacker attacks and have been doing our utmost to keep our servers and the game operational.

Yesterday, to better protect the game, we initiated a migration process to a new developer account on the App Store to enhance our services. Unfortunately, an unexpected error occurred on Apple’s end during the migration, which temporarily blocked user accounts that were using Game Center for authentication.

We have been working tirelessly for the past 16 hours to resolve this issue. Rest assured, all your data is secure, and we are committed to recovering any lost data or items linked to your accounts. We will continue to provide regular updates about the issue until it is fully resolved.

This is a time when your understanding and support mean the most to us. The steps we are taking now will significantly improve the game and your overall experience. We have also prepared a series of exciting updates that will be rolled out in the coming months, so stay tuned!

Thank you for your patience and support.

 

[RU] Дорогие игроки,

На протяжении последних нескольких недель мы сталкивались с большим количеством хакерских атак и делали всё возможное, чтобы наши серверы и игра оставались в рабочем состоянии.

Вчера, чтобы обеспечить лучшую защиту игры, мы инициировали процесс миграции на новый аккаунт разработчика в App Store для повышения качества обслуживания. Однако во время миграции на стороне Apple произошла непредсказуемая ошибка, которая временно заблокировала аккаунты пользователей, использующих Game Center для авторизации.

Мы работаем над решением этой проблемы уже 16 часов без перерыва. Хотим заверить вас, что все ваши данные находятся в безопасности, и мы сделаем всё возможное для восстановления любых потерянных данных или предметов, связанных с вашими аккаунтами. Мы будем регулярно публиковать обновления о ситуации до полного её устранения.

Сейчас нам как никогда важны ваше понимание и поддержка. Шаги, которые мы предпринимаем, значительно улучшат игру и ваш пользовательский опыт. Мы также подготовили ряд захватывающих обновлений, которые будут выпущены в течение ближайших месяцев, так что оставайтесь с нами!

Спасибо за ваше терпение и поддержку.

Спасибо вам а как тем людям которым просто так забанили аккаунты ?

 

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 минуты назад, kot_legenda сказал:

Спасибо вам а как тем людям которым просто так забанили аккаунты ?

 

 

36 минут назад, Catsbit.Care сказал:

[ENG] Dear Players,

Recently, we have encountered a significant number of hacker attacks and have been doing our utmost to keep our servers and the game operational.

Yesterday, to better protect the game, we initiated a migration process to a new developer account on the App Store to enhance our services. Unfortunately, an unexpected error occurred on Apple’s end during the migration, which temporarily blocked user accounts that were using Game Center for authentication.

We have been working tirelessly for the past 16 hours to resolve this issue. Rest assured, all your data is secure, and we are committed to recovering any lost data or items linked to your accounts. We will continue to provide regular updates about the issue until it is fully resolved.

This is a time when your understanding and support mean the most to us. The steps we are taking now will significantly improve the game and your overall experience. We have also prepared a series of exciting updates that will be rolled out in the coming months, so stay tuned!

Thank you for your patience and support.

 

[RU] Дорогие игроки,

На протяжении последних нескольких недель мы сталкивались с большим количеством хакерских атак и делали всё возможное, чтобы наши серверы и игра оставались в рабочем состоянии.

Вчера, чтобы обеспечить лучшую защиту игры, мы инициировали процесс миграции на новый аккаунт разработчика в App Store для повышения качества обслуживания. Однако во время миграции на стороне Apple произошла непредсказуемая ошибка, которая временно заблокировала аккаунты пользователей, использующих Game Center для авторизации.

Мы работаем над решением этой проблемы уже 16 часов без перерыва. Хотим заверить вас, что все ваши данные находятся в безопасности, и мы сделаем всё возможное для восстановления любых потерянных данных или предметов, связанных с вашими аккаунтами. Мы будем регулярно публиковать обновления о ситуации до полного её устранения.

Сейчас нам как никогда важны ваше понимание и поддержка. Шаги, которые мы предпринимаем, значительно улучшат игру и ваш пользовательский опыт. Мы также подготовили ряд захватывающих обновлений, которые будут выпущены в течение ближайших месяцев, так что оставайтесь с нами!

Спасибо за ваше терпение и поддержку.

 

36 минут назад, Catsbit.Care сказал:

[ENG] Dear Players,

Recently, we have encountered a significant number of hacker attacks and have been doing our utmost to keep our servers and the game operational.

Yesterday, to better protect the game, we initiated a migration process to a new developer account on the App Store to enhance our services. Unfortunately, an unexpected error occurred on Apple’s end during the migration, which temporarily blocked user accounts that were using Game Center for authentication.

We have been working tirelessly for the past 16 hours to resolve this issue. Rest assured, all your data is secure, and we are committed to recovering any lost data or items linked to your accounts. We will continue to provide regular updates about the issue until it is fully resolved.

This is a time when your understanding and support mean the most to us. The steps we are taking now will significantly improve the game and your overall experience. We have also prepared a series of exciting updates that will be rolled out in the coming months, so stay tuned!

Thank you for your patience and support.

 

[RU] Дорогие игроки,

На протяжении последних нескольких недель мы сталкивались с большим количеством хакерских атак и делали всё возможное, чтобы наши серверы и игра оставались в рабочем состоянии.

Вчера, чтобы обеспечить лучшую защиту игры, мы инициировали процесс миграции на новый аккаунт разработчика в App Store для повышения качества обслуживания. Однако во время миграции на стороне Apple произошла непредсказуемая ошибка, которая временно заблокировала аккаунты пользователей, использующих Game Center для авторизации.

Мы работаем над решением этой проблемы уже 16 часов без перерыва. Хотим заверить вас, что все ваши данные находятся в безопасности, и мы сделаем всё возможное для восстановления любых потерянных данных или предметов, связанных с вашими аккаунтами. Мы будем регулярно публиковать обновления о ситуации до полного её устранения.

Сейчас нам как никогда важны ваше понимание и поддержка. Шаги, которые мы предпринимаем, значительно улучшат игру и ваш пользовательский опыт. Мы также подготовили ряд захватывающих обновлений, которые будут выпущены в течение ближайших месяцев, так что оставайтесь с нами!

Спасибо за ваше терпение и поддержку.

Молодцы разработчики💪

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 час назад, Catsbit.Care сказал:

[ENG] Dear Players,

Recently, we have encountered a significant number of hacker attacks and have been doing our utmost to keep our servers and the game operational.

Yesterday, to better protect the game, we initiated a migration process to a new developer account on the App Store to enhance our services. Unfortunately, an unexpected error occurred on Apple’s end during the migration, which temporarily blocked user accounts that were using Game Center for authentication.

We have been working tirelessly for the past 16 hours to resolve this issue. Rest assured, all your data is secure, and we are committed to recovering any lost data or items linked to your accounts. We will continue to provide regular updates about the issue until it is fully resolved.

This is a time when your understanding and support mean the most to us. The steps we are taking now will significantly improve the game and your overall experience. We have also prepared a series of exciting updates that will be rolled out in the coming months, so stay tuned!

Thank you for your patience and support.

 

[RU] Дорогие игроки,

На протяжении последних нескольких недель мы сталкивались с большим количеством хакерских атак и делали всё возможное, чтобы наши серверы и игра оставались в рабочем состоянии.

Вчера, чтобы обеспечить лучшую защиту игры, мы инициировали процесс миграции на новый аккаунт разработчика в App Store для повышения качества обслуживания. Однако во время миграции на стороне Apple произошла непредсказуемая ошибка, которая временно заблокировала аккаунты пользователей, использующих Game Center для авторизации.

Мы работаем над решением этой проблемы уже 16 часов без перерыва. Хотим заверить вас, что все ваши данные находятся в безопасности, и мы сделаем всё возможное для восстановления любых потерянных данных или предметов, связанных с вашими аккаунтами. Мы будем регулярно публиковать обновления о ситуации до полного её устранения.

Сейчас нам как никогда важны ваше понимание и поддержка. Шаги, которые мы предпринимаем, значительно улучшат игру и ваш пользовательский опыт. Мы также подготовили ряд захватывающих обновлений, которые будут выпущены в течение ближайших месяцев, так что оставайтесь с нами!

Спасибо за ваше терпение и поддержку.

Мы в вас верим🤝

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Egor148890 said:

Почему у некоторых работает а у некоторых нет?

Добрый день, 

какая ошибка у вас показывается?

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Egor148890 said:

Вот это показывает 

IMG_0863.jpeg

Попробуйте удалить игру и скачать заново 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 часов назад, Catsbit.Care сказал:

[ENG] Dear Players,

Recently, we have encountered a significant number of hacker attacks and have been doing our utmost to keep our servers and the game operational.

Yesterday, to better protect the game, we initiated a migration process to a new developer account on the App Store to enhance our services. Unfortunately, an unexpected error occurred on Apple’s end during the migration, which temporarily blocked user accounts that were using Game Center for authentication.

We have been working tirelessly for the past 16 hours to resolve this issue. Rest assured, all your data is secure, and we are committed to recovering any lost data or items linked to your accounts. We will continue to provide regular updates about the issue until it is fully resolved.

This is a time when your understanding and support mean the most to us. The steps we are taking now will significantly improve the game and your overall experience. We have also prepared a series of exciting updates that will be rolled out in the coming months, so stay tuned!

Thank you for your patience and support.

 

[RU] Дорогие игроки,

На протяжении последних нескольких недель мы сталкивались с большим количеством хакерских атак и делали всё возможное, чтобы наши серверы и игра оставались в рабочем состоянии.

Вчера, чтобы обеспечить лучшую защиту игры, мы инициировали процесс миграции на новый аккаунт разработчика в App Store для повышения качества обслуживания. Однако во время миграции на стороне Apple произошла непредсказуемая ошибка, которая временно заблокировала аккаунты пользователей, использующих Game Center для авторизации.

Мы работаем над решением этой проблемы уже 16 часов без перерыва. Хотим заверить вас, что все ваши данные находятся в безопасности, и мы сделаем всё возможное для восстановления любых потерянных данных или предметов, связанных с вашими аккаунтами. Мы будем регулярно публиковать обновления о ситуации до полного её устранения.

Сейчас нам как никогда важны ваше понимание и поддержка. Шаги, которые мы предпринимаем, значительно улучшат игру и ваш пользовательский опыт. Мы также подготовили ряд захватывающих обновлений, которые будут выпущены в течение ближайших месяцев, так что оставайтесь с нами!

Спасибо за ваше терпение и поддержку.

У меня всё работает!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I support them but I just want my account back. I have the entire Halloween and military store and now when I enter the game I enter with a level 1 account.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Catsbit.Care said:

Try deleting the game and downloading it again. 

Thx for turn on anti cheat now aimbot hackers + farming hacker’s also getting banned 

Share this post


Link to post
Share on other sites

То есть Я живущий в беларуси могу зайти но мои друзья со Швейцарии не могут у них выдает эту ошибку переустановка не помогает

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 час назад, Catsbit.Care сказал:

Добрый день, 

какая ошибка у вас показывается?

Help me 😢 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Lmao said:

Thx for turn on anti cheat now aimbot hackers + farming hacker’s also getting banned 

You guys trun it off again 😒

Share this post


Link to post
Share on other sites
16.11.2024 в 12:13, Catsbit.Care сказал:

Вчера, чтобы обеспечить лучшую защиту игры, мы инициировали процесс миграции на новый аккаунт разработчика в

Сидел думал, и мне кажется вы теперь сотрудничаете с этой новой компанией игр? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 часов назад, выживший_1 сказал:

Сидел думал, и мне кажется вы теперь сотрудничаете с этой новой компанией игр? 

Нет вроде это их аккаунт

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
6 6