Catsbit.Care 2,662 Posted November 16, 2024 [EN] Dear Players, Recently, we have encountered a significant number of hacker attacks and have been doing our utmost to keep our servers and the game operational. Yesterday, to better protect the game, we initiated a migration process to a new developer account on the App Store to enhance our services. Unfortunately, an unexpected error occurred on Apple’s end during the migration, which temporarily blocked user accounts that were using Game Center for authentication. We have been working tirelessly for the past 16 hours to resolve this issue. Rest assured, all your data is secure, and we are committed to recovering any lost data or items linked to your accounts. We will continue to provide regular updates about the issue until it is fully resolved. This is a time when your understanding and support mean the most to us. The steps we are taking now will significantly improve the game and your overall experience. We have also prepared a series of exciting updates that will be rolled out in the coming months, so stay tuned! Thank you for your patience and support. [RU] Дорогие игроки, На протяжении последних нескольких недель мы сталкивались с большим количеством хакерских атак и делали всё возможное, чтобы наши серверы и игра оставались в рабочем состоянии. Вчера, чтобы обеспечить лучшую защиту игры, мы инициировали процесс миграции на новый аккаунт разработчика в App Store для повышения качества обслуживания. Однако во время миграции на стороне Apple произошла непредсказуемая ошибка, которая временно заблокировала аккаунты пользователей, использующих Game Center для авторизации. Мы работаем над решением этой проблемы уже 16 часов без перерыва. Хотим заверить вас, что все ваши данные находятся в безопасности, и мы сделаем всё возможное для восстановления любых потерянных данных или предметов, связанных с вашими аккаунтами. Мы будем регулярно публиковать обновления о ситуации до полного её устранения. Сейчас нам как никогда важны ваше понимание и поддержка. Шаги, которые мы предпринимаем, значительно улучшат игру и ваш пользовательский опыт. Мы также подготовили ряд захватывающих обновлений, которые будут выпущены в течение ближайших месяцев, так что оставайтесь с нами! Спасибо за ваше терпение и поддержку. 16 6 3 Share this post Link to post Share on other sites
Edi 0 Posted November 16, 2024 What happened with me account?? Can i get again?? Share this post Link to post Share on other sites
FEEDPRO 266 Posted November 16, 2024 Хорошо, мы вас тоже понимаем 😉. Share this post Link to post Share on other sites
kot_legenda 0 Posted November 16, 2024 31 минуту назад, Catsbit.Care сказал: [ENG] Dear Players, Recently, we have encountered a significant number of hacker attacks and have been doing our utmost to keep our servers and the game operational. Yesterday, to better protect the game, we initiated a migration process to a new developer account on the App Store to enhance our services. Unfortunately, an unexpected error occurred on Apple’s end during the migration, which temporarily blocked user accounts that were using Game Center for authentication. We have been working tirelessly for the past 16 hours to resolve this issue. Rest assured, all your data is secure, and we are committed to recovering any lost data or items linked to your accounts. We will continue to provide regular updates about the issue until it is fully resolved. This is a time when your understanding and support mean the most to us. The steps we are taking now will significantly improve the game and your overall experience. We have also prepared a series of exciting updates that will be rolled out in the coming months, so stay tuned! Thank you for your patience and support. [RU] Дорогие игроки, На протяжении последних нескольких недель мы сталкивались с большим количеством хакерских атак и делали всё возможное, чтобы наши серверы и игра оставались в рабочем состоянии. Вчера, чтобы обеспечить лучшую защиту игры, мы инициировали процесс миграции на новый аккаунт разработчика в App Store для повышения качества обслуживания. Однако во время миграции на стороне Apple произошла непредсказуемая ошибка, которая временно заблокировала аккаунты пользователей, использующих Game Center для авторизации. Мы работаем над решением этой проблемы уже 16 часов без перерыва. Хотим заверить вас, что все ваши данные находятся в безопасности, и мы сделаем всё возможное для восстановления любых потерянных данных или предметов, связанных с вашими аккаунтами. Мы будем регулярно публиковать обновления о ситуации до полного её устранения. Сейчас нам как никогда важны ваше понимание и поддержка. Шаги, которые мы предпринимаем, значительно улучшат игру и ваш пользовательский опыт. Мы также подготовили ряд захватывающих обновлений, которые будут выпущены в течение ближайших месяцев, так что оставайтесь с нами! Спасибо за ваше терпение и поддержку. Спасибо вам а как тем людям которым просто так забанили аккаунты ? 1 Share this post Link to post Share on other sites
MEDEART 12 Posted November 16, 2024 3 минуты назад, kot_legenda сказал: Спасибо вам а как тем людям которым просто так забанили аккаунты ? 36 минут назад, Catsbit.Care сказал: [ENG] Dear Players, Recently, we have encountered a significant number of hacker attacks and have been doing our utmost to keep our servers and the game operational. Yesterday, to better protect the game, we initiated a migration process to a new developer account on the App Store to enhance our services. Unfortunately, an unexpected error occurred on Apple’s end during the migration, which temporarily blocked user accounts that were using Game Center for authentication. We have been working tirelessly for the past 16 hours to resolve this issue. Rest assured, all your data is secure, and we are committed to recovering any lost data or items linked to your accounts. We will continue to provide regular updates about the issue until it is fully resolved. This is a time when your understanding and support mean the most to us. The steps we are taking now will significantly improve the game and your overall experience. We have also prepared a series of exciting updates that will be rolled out in the coming months, so stay tuned! Thank you for your patience and support. [RU] Дорогие игроки, На протяжении последних нескольких недель мы сталкивались с большим количеством хакерских атак и делали всё возможное, чтобы наши серверы и игра оставались в рабочем состоянии. Вчера, чтобы обеспечить лучшую защиту игры, мы инициировали процесс миграции на новый аккаунт разработчика в App Store для повышения качества обслуживания. Однако во время миграции на стороне Apple произошла непредсказуемая ошибка, которая временно заблокировала аккаунты пользователей, использующих Game Center для авторизации. Мы работаем над решением этой проблемы уже 16 часов без перерыва. Хотим заверить вас, что все ваши данные находятся в безопасности, и мы сделаем всё возможное для восстановления любых потерянных данных или предметов, связанных с вашими аккаунтами. Мы будем регулярно публиковать обновления о ситуации до полного её устранения. Сейчас нам как никогда важны ваше понимание и поддержка. Шаги, которые мы предпринимаем, значительно улучшат игру и ваш пользовательский опыт. Мы также подготовили ряд захватывающих обновлений, которые будут выпущены в течение ближайших месяцев, так что оставайтесь с нами! Спасибо за ваше терпение и поддержку. 36 минут назад, Catsbit.Care сказал: [ENG] Dear Players, Recently, we have encountered a significant number of hacker attacks and have been doing our utmost to keep our servers and the game operational. Yesterday, to better protect the game, we initiated a migration process to a new developer account on the App Store to enhance our services. Unfortunately, an unexpected error occurred on Apple’s end during the migration, which temporarily blocked user accounts that were using Game Center for authentication. We have been working tirelessly for the past 16 hours to resolve this issue. Rest assured, all your data is secure, and we are committed to recovering any lost data or items linked to your accounts. We will continue to provide regular updates about the issue until it is fully resolved. This is a time when your understanding and support mean the most to us. The steps we are taking now will significantly improve the game and your overall experience. We have also prepared a series of exciting updates that will be rolled out in the coming months, so stay tuned! Thank you for your patience and support. [RU] Дорогие игроки, На протяжении последних нескольких недель мы сталкивались с большим количеством хакерских атак и делали всё возможное, чтобы наши серверы и игра оставались в рабочем состоянии. Вчера, чтобы обеспечить лучшую защиту игры, мы инициировали процесс миграции на новый аккаунт разработчика в App Store для повышения качества обслуживания. Однако во время миграции на стороне Apple произошла непредсказуемая ошибка, которая временно заблокировала аккаунты пользователей, использующих Game Center для авторизации. Мы работаем над решением этой проблемы уже 16 часов без перерыва. Хотим заверить вас, что все ваши данные находятся в безопасности, и мы сделаем всё возможное для восстановления любых потерянных данных или предметов, связанных с вашими аккаунтами. Мы будем регулярно публиковать обновления о ситуации до полного её устранения. Сейчас нам как никогда важны ваше понимание и поддержка. Шаги, которые мы предпринимаем, значительно улучшат игру и ваш пользовательский опыт. Мы также подготовили ряд захватывающих обновлений, которые будут выпущены в течение ближайших месяцев, так что оставайтесь с нами! Спасибо за ваше терпение и поддержку. Молодцы разработчики💪 Share this post Link to post Share on other sites
-Murzik- 196 Posted November 16, 2024 Мы верим в вас! Спасибо за ваш труд! Share this post Link to post Share on other sites
Diego roque 2 Posted November 16, 2024 Coloca o microfone de volta 🙏🏻 Share this post Link to post Share on other sites
SASHAOXIDE 375 Posted November 16, 2024 1 час назад, Catsbit.Care сказал: [ENG] Dear Players, Recently, we have encountered a significant number of hacker attacks and have been doing our utmost to keep our servers and the game operational. Yesterday, to better protect the game, we initiated a migration process to a new developer account on the App Store to enhance our services. Unfortunately, an unexpected error occurred on Apple’s end during the migration, which temporarily blocked user accounts that were using Game Center for authentication. We have been working tirelessly for the past 16 hours to resolve this issue. Rest assured, all your data is secure, and we are committed to recovering any lost data or items linked to your accounts. We will continue to provide regular updates about the issue until it is fully resolved. This is a time when your understanding and support mean the most to us. The steps we are taking now will significantly improve the game and your overall experience. We have also prepared a series of exciting updates that will be rolled out in the coming months, so stay tuned! Thank you for your patience and support. [RU] Дорогие игроки, На протяжении последних нескольких недель мы сталкивались с большим количеством хакерских атак и делали всё возможное, чтобы наши серверы и игра оставались в рабочем состоянии. Вчера, чтобы обеспечить лучшую защиту игры, мы инициировали процесс миграции на новый аккаунт разработчика в App Store для повышения качества обслуживания. Однако во время миграции на стороне Apple произошла непредсказуемая ошибка, которая временно заблокировала аккаунты пользователей, использующих Game Center для авторизации. Мы работаем над решением этой проблемы уже 16 часов без перерыва. Хотим заверить вас, что все ваши данные находятся в безопасности, и мы сделаем всё возможное для восстановления любых потерянных данных или предметов, связанных с вашими аккаунтами. Мы будем регулярно публиковать обновления о ситуации до полного её устранения. Сейчас нам как никогда важны ваше понимание и поддержка. Шаги, которые мы предпринимаем, значительно улучшат игру и ваш пользовательский опыт. Мы также подготовили ряд захватывающих обновлений, которые будут выпущены в течение ближайших месяцев, так что оставайтесь с нами! Спасибо за ваше терпение и поддержку. Мы в вас верим🤝 Share this post Link to post Share on other sites
Egor148890 0 Posted November 16, 2024 Почему у некоторых работает а у некоторых нет? Share this post Link to post Share on other sites
SOLO_JON 2 Posted November 16, 2024 If this is fixed I feel a full wipe will be a must. Share this post Link to post Share on other sites
LT DITI 3 Posted November 16, 2024 Bacck accauntsss Share this post Link to post Share on other sites
Catsbit.Care 2,662 Posted November 16, 2024 1 hour ago, Egor148890 said: Почему у некоторых работает а у некоторых нет? Добрый день, какая ошибка у вас показывается? Share this post Link to post Share on other sites
Egor148890 0 Posted November 16, 2024 Вот это показывает Share this post Link to post Share on other sites
Catsbit.Care 2,662 Posted November 16, 2024 6 minutes ago, Egor148890 said: Вот это показывает Попробуйте удалить игру и скачать заново Share this post Link to post Share on other sites
MEDEART 12 Posted November 16, 2024 5 часов назад, Catsbit.Care сказал: [ENG] Dear Players, Recently, we have encountered a significant number of hacker attacks and have been doing our utmost to keep our servers and the game operational. Yesterday, to better protect the game, we initiated a migration process to a new developer account on the App Store to enhance our services. Unfortunately, an unexpected error occurred on Apple’s end during the migration, which temporarily blocked user accounts that were using Game Center for authentication. We have been working tirelessly for the past 16 hours to resolve this issue. Rest assured, all your data is secure, and we are committed to recovering any lost data or items linked to your accounts. We will continue to provide regular updates about the issue until it is fully resolved. This is a time when your understanding and support mean the most to us. The steps we are taking now will significantly improve the game and your overall experience. We have also prepared a series of exciting updates that will be rolled out in the coming months, so stay tuned! Thank you for your patience and support. [RU] Дорогие игроки, На протяжении последних нескольких недель мы сталкивались с большим количеством хакерских атак и делали всё возможное, чтобы наши серверы и игра оставались в рабочем состоянии. Вчера, чтобы обеспечить лучшую защиту игры, мы инициировали процесс миграции на новый аккаунт разработчика в App Store для повышения качества обслуживания. Однако во время миграции на стороне Apple произошла непредсказуемая ошибка, которая временно заблокировала аккаунты пользователей, использующих Game Center для авторизации. Мы работаем над решением этой проблемы уже 16 часов без перерыва. Хотим заверить вас, что все ваши данные находятся в безопасности, и мы сделаем всё возможное для восстановления любых потерянных данных или предметов, связанных с вашими аккаунтами. Мы будем регулярно публиковать обновления о ситуации до полного её устранения. Сейчас нам как никогда важны ваше понимание и поддержка. Шаги, которые мы предпринимаем, значительно улучшат игру и ваш пользовательский опыт. Мы также подготовили ряд захватывающих обновлений, которые будут выпущены в течение ближайших месяцев, так что оставайтесь с нами! Спасибо за ваше терпение и поддержку. У меня всё работает! Share this post Link to post Share on other sites
Geovanny 0 Posted November 16, 2024 I support them but I just want my account back. I have the entire Halloween and military store and now when I enter the game I enter with a level 1 account. Share this post Link to post Share on other sites
Lmao 51 Posted November 16, 2024 9 minutes ago, Catsbit.Care said: Try deleting the game and downloading it again. Thx for turn on anti cheat now aimbot hackers + farming hacker’s also getting banned Share this post Link to post Share on other sites
Egor148890 0 Posted November 16, 2024 Вся та же проблема после переустановки Share this post Link to post Share on other sites
Egor148890 0 Posted November 16, 2024 То есть Я живущий в беларуси могу зайти но мои друзья со Швейцарии не могут у них выдает эту ошибку переустановка не помогает Share this post Link to post Share on other sites
AntiHack6 1 Posted November 16, 2024 1 час назад, Catsbit.Care сказал: Добрый день, какая ошибка у вас показывается? Help me 😢 Share this post Link to post Share on other sites
Diego roque 2 Posted November 16, 2024 1 hour ago, Lmao said: Thx for turn on anti cheat now aimbot hackers + farming hacker’s also getting banned Ativaram o anti cheat ? Share this post Link to post Share on other sites
Lmao 51 Posted November 16, 2024 1 hour ago, Lmao said: Thx for turn on anti cheat now aimbot hackers + farming hacker’s also getting banned You guys trun it off again 😒 Share this post Link to post Share on other sites
выживший_1 568 Posted November 17, 2024 16.11.2024 в 12:13, Catsbit.Care сказал: Вчера, чтобы обеспечить лучшую защиту игры, мы инициировали процесс миграции на новый аккаунт разработчика в Сидел думал, и мне кажется вы теперь сотрудничаете с этой новой компанией игр? Share this post Link to post Share on other sites
MEDEART 12 Posted November 18, 2024 11 часов назад, выживший_1 сказал: Сидел думал, и мне кажется вы теперь сотрудничаете с этой новой компанией игр? Нет вроде это их аккаунт Share this post Link to post Share on other sites