OXIDE GOD YT

Members
  • Content Count

    103
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

OXIDE GOD YT last won the day on May 30

OXIDE GOD YT had the most liked content!

Community Reputation

53 Excellent

7 Followers

About OXIDE GOD YT

  • Birthday 07/16/2004

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hey i got the fix of this bug. Just lower the game resolution from graphics settings and the change the view distance to 500
  2. @HH.Care I'm having the same kind of problem. If i try to join a full server the queue screen is not showing my game is getting crashed instead of showing queue waiting. You guys need to fix this !
  3. When i try to join Beta test servers the game crashes and get closed automatically is that a bug or something else ? @HH Care @HH.Care
  4. I think the best approach would be to separate the servers—one for mobile players, one for PC players, and a mixed server for both platforms. It's hard to deny that PC players have a significant advantage over mobile users. I mean, let's be real—PC players can use all five fingers on the keyboard simultaneously, and if they have a gaming mouse, they can utilize an additional three to four fingers on their right hand as well. This allows them to perform movements, aim, and execute actions much faster and more efficiently. The core point is that the control system and response time on PC simply outmatch what’s possible on mobile, making the experience unfair in competitive scenarios. [RU] Я считаю, что наилучший подход — это разделить серверы: один для мобильных игроков, другой для игроков на ПК и третий — смешанный сервер для обеих платформ. Трудно отрицать, что у игроков на ПК есть значительное преимущество перед мобильными пользователями. Давайте будем честны — игроки на ПК могут одновременно использовать все пять пальцев на клавиатуре, а если у них есть игровая мышь, то они могут дополнительно задействовать ещё три-четыре пальца на правой руке. Это позволяет им выполнять движения, прицеливаться и совершать действия намного быстрее и эффективнее. Основная мысль в том, что система управления и скорость реакции на ПК просто превосходят то, что возможно на мобильных устройствах, что делает игровой процесс несправедливым в соревновательных режимах.
  5. Yeah the rocket needs to be nerfed fr. Everyone just doing rocket pvps now
  6. Totally get that not everyone will agree, but I don’t see how it’s a bad idea if it’s just optional servers. Normal servers would still exist as they are this would just give players more choice. Some people enjoy faster-paced gameplay or don’t have time to grind every day. More variety = more fun for everyone, without taking anything away.
  7. Hey bro, I was just suggesting to add separate servers with 2x, 3x, or 5x rates—just like Rust does. If you’ve never played or watched Rust, this might sound odd, but trust me, it works well for variety. Also, the new graphics will have settings to lower quality, so it won't be forced high-end for everyone. Adding more server types doesn’t ruin the normal ones—it just gives players more options and helps those who can’t grind all day. If you prefer normal, stick to it—this is just for people who want a different pace. Peace!
  8. Feels like these updates will take a year to drop. In that feature request competition, most players asked for new guns and building structures, But Devs ignored all those stuffs😂
  9. Suggestion: Add 5x Resource Servers Hello @HH Care @HH.Care I’d love to see 5x resource servers added to the main game, just like in the beta. This would be a great option for players who can’t spend hours farming but still want to enjoy the game. Why It’s a Good Idea? Saves Time – Players with limited playtime (1-2 hours a day) can progress faster. More Fun & Action – Higher resource rates mean more intense fights and chaos. Variety – Just like Rust offers 2x and 5x servers, this would give players more choices. Beta Access Issue – Many missed the beta due to full slots; this lets more players experience 5x loot. A 5x server wouldn’t replace normal ones but would offer an exciting alternative for those who want a different pace. Hope you consider it!
  10. Very well, @HH.Care. There’s nothing in the list that actually improves the game. You guys just skipped the good features—like new guns, a sleeping mode when you leave the server, helpful animals, and more.
  11. After the new update you guys removed the auto run bug which we are using for more than 3 years and now it's hard to run with pressing the button all the time, it effects on how we play. I'm Thinking if you guys can modify the run button like other games where we just have to tap the button once to start running. @HH.Care
  12. I have a lot of suggestions, and seeing how you guys have been consistently updating the game, I’m hopeful you’ll consider the ideas I’ve mentioned. I’ll also be waiting for the voting poll. Here’s my ID: ID: E0D0C4B88BA38603 New Features & Improvements Proposal 1. Expanded Building System High & Low Foundations – Adapt base height for better terrain placement and defense. Half & Full Walls – More construction flexibility for personalized base designs. Ladder Hatch Mechanism – A roof hatch that opens with an interaction, adding a hidden entry/exit option. 2. New Gameplay Mechanic: Sleeping System Prevents players from instantly disconnecting with loot to avoid PvP or raids. Requires players to "log out" in a bed/sleeping bag, making offline raiding more strategic. Encourages fair fights and more balanced gameplay. 3. HQM (High-Quality Metal) Base Upgrade – ONLY If Sleeper System Is Added Introduce HQM walls with 1200 HP (compared to the current 800 HP metal walls). This should ONLY be added if the Sleeper system is implemented because, without it, players can just disconnect or use alt accounts to save loot, making raiding unfair. Ensures that bases are safer against offline raids but still balanced with the risk of being looted. If Sleeper is NOT added, then HQM should NOT be introduced, as it would only make the problem worse. 4. Transportation: Horses for Free Travel Introduce horses as a free travel option for players who cannot afford helicopters or buggies. Helps in large maps like Cursed River, where travel is difficult without fast transport. Balances the game economy, making movement accessible to all players. 5. Official Vending Machines in Safe Zones Add vending machines where players can exchange resources (stone, wood, metal, etc.) for scraps or valuable items. Ensures a stable in-game economy and gives players a reliable way to obtain essential materials. Encourages more activity around safe zones, making them more useful hubs. 6. PvP & Weapon Improvements Introduce modern guns to expand combat variety. Improve hit registration and shooting mechanics for a smoother PvP experience. Adjust recoil and movement balance to make gunfights more skill-based and less frustrating. Russian Предложения по новым функциям и улучшениям 1. Расширенная система строительства Высокие и низкие фундаменты – позволяют адаптировать высоту базы для лучшего размещения на рельефе и усиленной защиты. Половинные и полные стены – больше возможностей для персонализации дизайна базы. Механизм люка с лестницей – люк в крыше, который открывается при взаимодействии, добавляя скрытый вход/выход. 2. Новый игровой механизм: Система сна Предотвращает мгновенный выход из игры с лутом, чтобы избежать PvP или рейдов. Требует выхода из игры только через кровать или спальный мешок, делая оффлайн-рейды более стратегическими. Обеспечивает честный баланс между нападением и защитой. 3. Улучшение баз HQM (высококачественный металл) – ТОЛЬКО если добавлена система сна Ввести HQM-стены с 1200 HP (по сравнению с текущими 800 HP у металлических стен). Это должно быть добавлено ТОЛЬКО в случае, если введена система сна, потому что без нее игроки могут просто выйти из игры или использовать твинков для сохранения лута, что делает рейды бессмысленными. Позволит делать базы более защищенными от оффлайн-рейдов, но при этом сохранит баланс и риск быть ограбленным. Если система сна НЕ будет добавлена, то HQM-стены НЕ должны вводиться, так как это только ухудшит проблему. 4. Транспорт: Лошади как бесплатный способ передвижения Добавить лошадей как бесплатный вариант перемещения для игроков, у которых нет возможности купить вертолет или багги. Полезно для больших карт, таких как Cursed River, где сложно перемещаться без транспорта. Балансирует игровую экономику, делая передвижение доступным для всех. 5. Официальные торговые автоматы в безопасных зонах Добавить торговые автоматы, где игроки смогут обменивать ресурсы (камень, дерево, металл и т. д.) на скрап или ценные предметы. Создает стабильную внутриигровую экономику и дает игрокам надежный способ получать нужные материалы. Делает безопасные зоны более полезными и активными местами. 6. Улучшения PvP и оружия Добавить современное оружие, чтобы разнообразить боевую систему. Улучшить регистрацию попаданий и механику стрельбы для более плавного PvP. Отрегулировать отдачу и передвижение, чтобы сделать перестрелки более зависимыми от навыков, а не случайности.
  13. I have a lot of suggestions, and seeing how you guys have been consistently updating the game, I’m hopeful you’ll consider the ideas I’ve mentioned. I’ll also be waiting for the voting poll. Here’s my ID: ID: E0D0C4B88BA38603 HH ID: 97-7D3-0N
  14. I have a lot of suggestions, and seeing how you guys have been consistently updating the game, I’m hopeful you’ll consider the ideas I’ve mentioned. I’ll also be waiting for the voting poll. Hope you all have the time to read the 2 pages I attached. Here’s my ID: ID: E0D0C4B88BA38603 HH ID: 97-7D3-0N Here is a Russian version. I don’t know Russian well; it’s just a Google translation, so please correct any mistakes I may have made. Предложения по новым функциям и улучшениям 1. Расширенная система строительства Высокие и низкие фундаменты – позволяют адаптировать высоту базы для лучшего размещения на рельефе и усиленной защиты. Половинные и полные стены – больше возможностей для персонализации дизайна базы. Механизм люка с лестницей – люк в крыше, который открывается при взаимодействии, добавляя скрытый вход/выход. 2. Новый игровой механизм: Система сна Предотвращает мгновенный выход из игры с лутом, чтобы избежать PvP или рейдов. Требует выхода из игры только через кровать или спальный мешок, делая оффлайн-рейды более стратегическими. Обеспечивает честный баланс между нападением и защитой. 3. Улучшение баз HQM (высококачественный металл) – ТОЛЬКО если добавлена система сна Ввести HQM-стены с 1200 HP (по сравнению с текущими 800 HP у металлических стен). Это должно быть добавлено ТОЛЬКО в случае, если введена система сна, потому что без нее игроки могут просто выйти из игры или использовать твинков для сохранения лута, что делает рейды бессмысленными. Позволит делать базы более защищенными от оффлайн-рейдов, но при этом сохранит баланс и риск быть ограбленным. Если система сна НЕ будет добавлена, то HQM-стены НЕ должны вводиться, так как это только ухудшит проблему. 4. Транспорт: Лошади как бесплатный способ передвижения Добавить лошадей как бесплатный вариант перемещения для игроков, у которых нет возможности купить вертолет или багги. Полезно для больших карт, таких как Cursed River, где сложно перемещаться без транспорта. Балансирует игровую экономику, делая передвижение доступным для всех. 5. Официальные торговые автоматы в безопасных зонах Добавить торговые автоматы, где игроки смогут обменивать ресурсы (камень, дерево, металл и т. д.) на скрап или ценные предметы. Создает стабильную внутриигровую экономику и дает игрокам надежный способ получать нужные материалы. Делает безопасные зоны более полезными и активными местами. 6. Улучшения PvP и оружия Добавить современное оружие, чтобы разнообразить боевую систему. Улучшить регистрацию попаданий и механику стрельбы для более плавного PvP. Отрегулировать отдачу и передвижение, чтобы сделать перестрелки более зависимыми от навыков, а не случайности.